piątek, 19 lipca 2019

18 lipca w Mamuciej Dolinie

Grupy RPG rozpoczęły dzień od warsztatów z tworzenia własnych lochów oraz bohaterów niezależnych, czyli tła do sesji fabularnych. Oprócz tego młodzi podróżnicy po światach wyobraźni ćwiczyli swoją sprawność podczas zajęć z fireshow oraz grali w grę karcianą Keyforge. Po obiedzie wyruszyli razem z innymi grupami Bobrowym Szlakiem - przeprawili się przez wiekowe bagna oraz mogli wysłuchać lekcji prehistorii z Panem Markiem - archeologiem. Po kolacji wrócili do grania w gry fabularne, wykonując pierwsze zadania postawione przed nimi przez Mistrzów Gry. O 22:00 Mistrzowie ogłosili że gramy w Odyńca!

Korpus Larpowy na początku dzisiejszego dnia wcieliła się w role duchów, pomagając tym samym grupie Sekretu Czarnoksiężnika w grze "Piętno Grzechu". Po obiedzie grupa wyruszyła na bagna, przez które przeprowadzona została pod czujnym okiem Pana Marka, archeologa. Z nim zresztą przed kolacją odbyły się zajęcia z prehistorii. Wieczorem kontynuowali warsztaty z tworzenia własnych larpów.

Adepci Collegium Magicum odwiedzeni zostali przez fantastycznych gości. Pomogli oni w przeprowadzeniu zajęć z Smokologii, Potworologii, Odkrywania znaczeń fantastycznych istot i lekcji zaklęć. Po niej odbył się Klub Pojedynków podczas którego młodzi czarodzieje mogli wykazać się sprytem i refleksem. Razem z resztą korpusów wyruszyli na przeprawę po magicznych bagnach i wzięli udział w lekcji prehistorii z prawdziwym archeologiem! Wieczorem bawili się wspólnie z grupą Herosów przy Arrowballu, zajęciach z Alchemii oraz Odyńcu.

Młodzi Zwiadowcy dzień rozpoczęli od gry terenowej "Piętno Grzechu". Aby zdobyć informacje o położeniu kryjówki Tezetcha musieli pomóc kupcowi z trapiącymi go problemami. Dając spokój i ukojenie grupie duchów zdobyli informacje, gdzie szukać mają Nieskalanego. Po zjedzonym obiedzie razem z resztą korpusów wyruszyli na bagna oraz wzięli udział w spotkaniu z archeologiem. Po kolacji czekała na nich gra terenowa z walką na bezpieczne miecze.

Po śniadaniu grupa Herosów spotkała się ze Sfinksem, który oczywiście miał dla nich sporo zagadek. Za ich rozwiązanie grupa dostała informację o położeniu Złotego Runa. Po obiedzie wszyscy wspólnie ruszyli na bagna oraz zajęcia z archeologiem. Uczyli się rozpalać ogień bez zapałek czy zapalniczki! Wieczorem na grupę czekały rozgrywki w Arrowballa oraz Juggera, a po zmroku kultowy już Odyniec!







WIĘCEJ NA: https://photos.app.goo.gl/7pJCURZgbv4rT3Ah9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

25 i 26 sierpnia w Mamuciej Dolinie

25 sierpnia. Dzisiejszy dzień upłynął na zacieśnianiu więzi i powolnym (niechętnym) szykowaniu do powrotu. Rano wszystkie korpusy przygotowy...