Cały obóz rozpoczął dzień od
spotkania edukacyjnego z przedstawicielami policji i nadleśnictwa Białystok
dotyczącego bezpieczeństwa.
Po nim korpusy udały się do Osady na zajęcia z archeologiem, podczas których zgłębiały
tajemnice przeszłości. Najbardziej aktywni otrzymali w nagrodę zwierzęce
tatuaże.
Zajęcia popołudniowe poświęcone zostały zapierającym dech w piersiach rozgrywkom w
Kręgu Honoru, podczas których wyłoniono najlepszych szermierzy obozu.
Po kolacji odbył się turniej łuczniczy dla chętnych. Korpusy zwiadowcze BRUH i Wataha
spotkały się na zajęciach fireshow i emocjonującego juggera. W tym czasie
Niewidzialni Stróże walczyli w formacjach, a larpowcy zagrali larpa pierwszej
grupy konkursowej, w którym postaci ze świata steampunku wylądowali w cyberpunkowej
rzeczywistości. Korpus Cieni Arkadii wziął udział w nocnej "Grze o
wszystko", opowiadającej o grupie gangsterów przeprowadzających napad na
bank.
Trzynasta Kohorta poświęciła wieczór na rozgrywanie sesji, w trakcie których doszło do
niespodziewanych zdrad, błądzenia po tajemniczych wieżach i wykrywania anomalii
czasowych. Odbyły się też sesje nocne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz